.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پنج شنبه های احمدی نژاد ، لاریجانی ، قالیباف و خاتمی !

محمود فرجامی در ستون طنزش در روزنامه تهران امروز نوشته است :

پنج‌شنبه‌ها تهران نيمه‌تعطيل است يعني ‌ادارات دولتي و نيمه‌دولتي تعطيلند اما مدارس و بانك‌ها كار مي‌كنند. بسياري از كاسب‌ها صبح مي‌روند سر كسب و كار امابعد از ظهر را به احترام شب جمعه تعطيل مي‌كنند. بعضي‌ها هم در اين شب اضافه‌كاري مي‌كنند... مثل گداهاي محترم.

اما تا به حال فكر كرده‌ايد كه آدم‌هاي مشهور پنج‌شنبه‌ها را چطور مي‌گذرانند؟ فكر مي‌كنيد خيلي بعيد است امروز اينطوري بگذرد:

محمود احمدي‌نژاد: 5 صبح از خواب بيدار مي‌شود. تا 7 نامه‌هاي مردمي را مي‌خواند. 7 تا 7 و ربع نان و پنير با يك چاي شيرين كمرنگ مي‌خورد. تا ساعت 9 باز هم نامه‌هاي مردمي را مي‌خواند و چك‌پول توي پاكت برگشت مي‌گذارد. از 9 تا 12 رايزني با انواع مشاوران از رحيم مشائي گرفته تا كلهر و جوانفكر و بذرپاش.
ساعت 12 تصميم خودش را كه شبيه مشاوره هيچكدام از مشاورانش نيست اتخاذ مي‌كند اما چون پنج‌شنبه‌ها رسانه‌ها تعطيلند اعلامش را موكول مي‌كند به فردا كه خوب بازخورد خبري داشته باشد. مجددا 3 ساعت نامه‌هاي مردمي را مي‌خواند. ساعت 3 يك ناهار ساده با يك ليوان آب. 2 ساعت بعدي با مشائي و رحيمي و كردان يك بحث كاملا علمي و كارشناسي عليه مترو مي‌كنند و در انتها چند ميليارد ديگر به حساب مونوريل واريز مي‌شود.
از 5 و نيم تا 9 در مورد افشاگري روز شنبه رايزني مي‌شود. 9 شام و عزل 25 نفر از مديران در حين صرف غذا. 9 تا وقت خواب رسيدگي به نامه‌هاي مردمي. از شروع خواب تا صبح، خواب يك صندوق پر از پول هدفمند در راستاي چارديواري اختياري مي‌بيند.
محمدباقر قاليباف: ساعت 4و نيم بيدار باش. 4و نيم تا 5 نرمش. از 5 تا 5 و نيم استخر. 5 و نيم تا 6 صبحانه توپ با نان سنگك و پنير ليقوان و جوز و چاي كله مورچه. 6 تا 8 جلسه در مورد مترو. 8 تا 9 جلسه در مورد تونل توحيد. 9 تا 10 جلسه در مورد كارشكني‌هاي دولت در مترو و راه‌هاي مقابله با آن. 10 و نيم تا 12 جلسات جداگانه و خصوصي با اعضاي شوراي شهر، تفهيم كردن مفهوم شهرداري به آنها و شنيدن انتقادات آنها. 12 تا 12 ونيم اجراي مجدد مراسم استيصال اين بار از دست اعضاي شوراي شهر. 12و نيم تا يك، صرف ناهار با نخبگان در شهرداري تهران (در عمل: ديدار صميمي شهردار با تقريبا تمام مديران و روساي شهرداري!).
بعد از ظهر رسيدگي به پروژه‌هاي عمراني و در راس همه تونل توحيد به همراه پيمانكاراني كه فس-فس مي‌كنند. شب تمرين خلباني بر روي پشت‌بام منزل و فرود با چتر نجات. ساعت 11 شام. ساعت 11و نيم تا 2 مجددا سركشي به تونل توحيد. 3 بيهوش.
سيدمحمد خاتمي: 7 بيدار مي‌شود. تا 8 دودل است كه صبحانه بخورد يا نه. 8 تصميم مي‌گيرد بخورد و تا 8 و نيم مشورت مي‌كند كه چي بخورد. به توصيه مشاوران 8 و نيم تا 9 و نيم را به خوردن مارمالات با نان بربري و چاي ميكس با خامه خاشخاشي مي‌گذراند. 10 تا 1 ظهر مطالعه در مورد تقدم دينداري بر آزادي. 1 تا 2 صرف ناهار (احتمالا پيتزاي قرمه سبزي). 2 تا 4 چرت. 4 تا 6 مطالعه درباره تقدم آزادي بر دينداري. 6 تا 6 و نيم عصرانه. 7 تا 9 گعده با دوستان به همراه صرف شام و خوردن تاسف. 9 تا 10 نوشتن خاطرات روزانه با پر شترمرغ و جوهر. 10 تا 10 و نيم سوزاندن خاطرات از ترس افتادن به دست نامحرمان. 11 مسواك و لالا.
علي لاريجاني: از 8 صبح تا 8 شب با داداش‌ها در جلسه سران دو قوا و نصفي شركت مي‌كند كه محرمانه است و غير‌قابل انتشار. بقيه‌اش هم غيرقابل انتشارتر!/شفاف


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

mazandaran 30 آبان 1388
به نظر شما مهندس موسوي چه مي كند؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.717 seconds.